Túrógombóc

D.

2.jpg

Hozzávalók:

  • 50 dkg túró/cottage cheese
  • 2 db tojás
  • 1-2 ek cukor
  • liszt
  • búzadara

Morzsa:

  • zsemlemorzsa
  • 1 csomag vaníliáscukor

A túrót összekeverem a tojással és a cukorra / Én cottage cheese-t használtam, ezt betettem a tojással és cukorral egy blenderbe és átturmixoltam mert nagyon nagy darabkák vannak benne. Ehhez a keverékhez egy spatulával hozzákeverek folyamatosan 1 kanál lisztet majd 1 kanál búzadarát. Ezt addig ismételgetem amíg kézzel gyúrható nem lesz a gombócom. 
Egy edénybe vizet forralok és a kiformázott gombócokat bele teszem. Mikor feljön akkor kiszedem. 
Előveszek egy serpenyőt és tetszőleges mennyiségű morzsát pirítok benne, mikor lepirult mehet bele a vaníliáscukor. 
A megfőtt gombócokat megforgatom a morzsába és már kész is.

Mellé: cukros tejföl, porcukor, fahéjas cukor...

Jó étvágyat :)